نمایندگی فروش کابل شبکه لگراند در مشهد

اگر برای خرید کابل شبکه به دنبال نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند هستید، با ما تماس بگیرید. شرکت ما چندین سال است که نماینده‌ی فروش کابل‌های شبکه‌ی لگراند می‌باشد. از همین جهت، ما در این محتوا کوشیده‌ایم تا انواع کابل‌های شبکه‌ی لگراند را به شما معرفی نمائیم و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. بنابراین، اگر قصد خرید کابل شبکه‌ لگراند را دارید، می‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا لگراند؟

اولین موردی که بهتر است در مورد آن بنویسیم این است که چرا برند لگراند؟

همانطور که می‌دانید کابل‌های شبکه، جزء زیرساخت شبکه به حساب می‌آیند. از همین جهت، برای خرید و انتخاب کابل شبکه باید دقت بسیاری به خرج دهید. اگر کابل شبکه‌ی خریداری شده از کیفیت مرغوبی برخوردار نباشد، شبکه‌ی شما دچار اختلال و آسیب خواهد شد. در نتیجه، پیشنهاد ما به شما این است که کابل‌های شبکه‌ی خود را از برند لگراند، خریداری نمائید.

برند لگراند فرانسه، یکی از بهترین‌ برندها می‌باشد و از همین جهت است که شرکت کارنو، نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند را انتخاب کرده است.

معرفی برند لگراند فرانسه:

شرکت لگراند، واقع در لیموژ فرانسه است و یک شرکت صنعتی می‌باشد. درواقع، می‌توان گفت که یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تجهیزات الکتریکال و شبکه، شرکت لگراند فرانسه است. این شرکت در سال 2011 بزرگترین شرکت دنیا در زمینه‌ی کلید و پریز به حساب می‌آمد. می‌توان گفت که حدود 20 % از بازار جهانی را به خود اختصاص داده بود. همچنین ترانک لگراند یکی دیگر از محصولات این برند بود که حدود 15% بازار جهانی را از آن خود کرده بود. شرکت لگراند در 27 کشور دنیا، پیشتاز بازار است. این شرکت در زمینه‌ی فروش کلید و پریز در کشور هندوستان مقام اول را به دست آورد. هدف شرکت لگراند این است که محصولات خود را با بهره‌گیری از فن آوری‌های صرفه‌جویی در انرژی و توسعه‌ی پایدار ماندگار کند و تا اکنون نیز موفق به کسب چنین موفقیتی شده است. محصولات جدیدی که شرکت لگراند به تولیدات خود اضافه نموده است، “نصب سلول‌های فتوولتائیک” و “کنترل روشنایی” می‌باشد. این شرکت همچنان در حال گسترش است.

تولیدات آن نیز بالغ بر 100000 محصول می‌باشد. به عبارتی این شرکت با تولیدات گسترده‌ای که دارد به تمامی نیازهای برق و شبکه پاسخ می‌دهد و با بررسی نیازهای روز بازار، تنوع تولیدات خود را گسترده‌تر می‌نماید.

یکی از تولیدات برند لگراند فرانسه، کابل شبکه می‌باشد. سیستم کابل کشی‌ لگراند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

اکنون در ادامه به معرفی انواع کابل‌ شبکه‌ لگراند خواهیم پرداخت.

انواع کابل‌های شبکه‌ی لگراند,کابل شبکه,نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند,

 

نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند

دلیل محبوبیت کابل شبکه‌ لگراند این است که در تولید و ساخت آن‌ بالاترین استانداردهای کیفیتی در نظر گرفته شده است.

این کابل‌ها در انواع متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید کابل‌های شبکه‌ی لگراند را در انواع: بدون شیلد(UTP)، شیلد دار  (STP)، فویل آلومینیومی (FTP)، فویل و شیلد دار (SFTP) تهیه نمائید. همچنین این کابل‌ها در رنگ‌های متنوع، با دو نوع جکت PVC و LSZH عرضه می‌شوند. نوع LSZH آن از مواد بدون هالوژن ساخته شده‌ است. به همین علت، در هنگام آتش‌سوزی دود سمی‌ای از آن خارج نمی‌شود و ایمنی بالاتری دارد.

انواع کابل شبکه‌ لگراند:

همان‌طور که گفته شد کابل‌های شبکه‌ی لگراند در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. بنابراین، با توجه به نوع کابل سرعت انتقال داده‌ها و پهنای باند آن‌ها نیز متغیر می‌باشد. سرعت انتقال داده را با حرف لاتین CAT نمایش می‌دهند. یعنی هر چه مقدار عدد CAT بالاتر باشد، سرعت انتقال داده در آن کابل نیز بالاتر است.

معرفی کابل شبکه‌ 5 CAT لگراند:

کابل شبکه‌ 5 CAT، بیشتر برای مصارف اینترنت خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما، در حال حاضر زیاد کاربردی ندارد. این کابل، یکی از قدیمی‌ترین کابل‌های شبکه‌ی اینترنت از برند لگراند بود که در سالیان گذشته بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت.

سرعت انتقال داده در این کابل 100MBPS و پهنای باند آن نیز 100MHZ می‌باشد.

معرفی کابل شبکه‌ CAT 5e لگراند:

در اینجا شما با حرف e مواجه شده‌اید. e به معنای توسعه یافته است. به عبارتی CAT 5e نسل بعدی 5 CAT می‌باشد که از آن توسعه یافته‌تر است. سرعت انتقال داده در این کابل 100MBPS است. اما، پهنای باند در این کابل توسعه یافته و به 125MHZ رسیده است.

معرفی کابل شبکه‌ CAT 6 لگراند:

پس از کابل‎‌های شبکه‌ی نام برده شده، شرکت لگراند به تولید و عرضه‌ی کابل شبکه‌ی 6 CAT پرداخت. سرعت انتقال داده‌ها در این کابل 500MBPS است. پهنای باند در این کابل نیز 250MHZ می‌باشد.

معرفی کابل شبکه‌ CAT 6e لگراند:

این کابل از نوع توسعه یافته‌ی کابل 6 CAT می‌باشد، زیرا سرعت انتقال داده‌ در آن توسعه یافته است. سرعت انتقال داده در این کابل 1Gbps است و پهنای باند آن نیز 250MHZ می‌باشد.

انواع کابل‌های شبکه‌ی لگراند,کابل شبکه,نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند,

 

معرفی کابل شبکه‌ 7 CAT لگراند:

این کابل در کشور ایران موجود است. سرعت انتقال داده در آن 10Gbps است و پهنای باند آن نیز 600MHZ می‌باشد. ساختار این کابل STP یعنی شیلد دار است.

معرفی کابل شبکه‌ CAT 8 لگراند:

کابل بعدی، کابل CAT 8 می‌باشد. این کابل در حال حاضر، در کشور ایران موجود نمی‌باشد. کابل CAT 8 آخرین مدل عرضه‌ شده‌ی شرکت لگراند می‌باشد. ساختار آن نیز STP (شیلد دار) است. سرعت انتقال داده در این کابل 40Gbps و پهنای باند آن نیز 2000MHZ می‌باشد.

در زمان خرید کابل شبکه به چه نکاتی توجه نمائیم:

اکنون که در مورد کابل شبکه لگراند در مشهد نوشتیم در این قسمت از زیر عنوان قصد داریم به این موضوع بپردازیم که در زمان خرید کابل شبکه باید به چه نکاتی توجه نمائیم. پس در ادامه‌ با ما همراه باشید.

سرعت و سازگاری کابل شبکه را با توجه به نیاز شبکه در نظر بگیرید:

اول از همه برای پیدا کردن بهترین کابل LAN، باید مشخصات کابل را بدانید. از آن‌جایی که کابل‌های شبکه از انواع گوناگونی برخوردار هستند، شما باید بتوانید با توجه به سرعت اینترنت مورد نیاز خود آن‌ها را خریداری نمائید. به عنوان مثال:

خرید کابل Cat6a با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه بیهوده خواهد بود اگر نمی‌خواهید از سرعت اینترنت 10 گیگابیت بر ثانیه برای مطابقت با آن و استفاده از پتانسیل کامل آن استفاده نمائید.

به کیفیت و ساختار کابل توجه کنید:

مواد کابل اترنت، به ویژه هادی مسی، نه تنها مستقیماً بر قیمت کابل شبکه تأثیر می‌‎گذارد، بلکه اساساً بر عملکرد کابل نیز تأثیر خواهد گذاشت. سیم‌های آلومینیومی با روکش مس و مفتول‌های مسی (شامل سیم مسی خالص، سیم مسی لخت و غیره) در بازار موجود هستند.

بزرگترین تفاوت آن‌ها در خلوص مس است که کیفیت کابل شبکه را تعیین می‌کند. هرچه مس خالص‌تر باشد، از دست دادن سیگنال کمتری متحمل خواهید شد. با این حال، اگر می‌خواهید سیم‌های کم هزینه‌ای داشته باشید، می‌توانید از سیم‌های آلومینیومی با روکش مسی استفاده نمائید.

دقت به تست Fluke:

تست‌های دارای Fluke گواهی صنعت کابل شبکه با کارایی بالا را تضمین می‌کنند. تست Fluke صادر شده توسط Fluke Networks به عنوان معتبرترین معیار برای قضاوت در مورد کیفیت کابل اترنت در نظر گرفته می‌شود که کیفیت را بر اساس استانداردهای مختلف کابل مانند ANSI/TIA ،ISO/IEC 11801 و غیره تست می‌کند و تست پچ کورد را پوشش می‌دهد. برای جلوگیری از خرید کابل‌های ضعیف، پیشنهاد می‌کنیم کابل‌های اترنت و شبکه را از فروشندگانی خریداری کنید که می‌توانند گزارش تست Fluke را برای اثبات کیفیت کابل اترنت ارائه دهند.

در مقالات آینده به نکات بیشتری در این باره اشاره خواهیم کرد.

خرید کابل شبکه‌ی لگراند:

شما می‌توانید برای خرید کابل‌های شبکه به نمایندگی فروش کابل شبکه‌ لگراند مراجعه نمائید. به یاد داشته باشید که کابل‌های شبکه در دو مورد با یکدیگر تفاوت دارند از جمله: سرعت حرکت الکترون و پهنای باند. بنابراین، باید با توجه به نیاز شبکه‌ی خود، کابل مورد نظر را تهیه نمائید. شما می‌توانید قبل از خرید، با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

امیدواریم که این محتوا برایتان مفید بوده باشد. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی این مقاله باشید و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذراید.