کادر و حلقه لگراند و انواع آن

کادر و حلقه

همانطور که می‌دانید شرکت لگراند یکی از برندهای معروفی بوده که در زمینه‌ی تجهیزات پسیو شبکه به فعالیت می‌پردازد. اکنون در این مقاله قصد داریم که در مورد یکی از تجهیزات پسیو شبکه یعنی کادر و حلقه اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

اما در ابتدا اجازه دهید که اطلاعاتی را در مورد شرکت لگراند به شما انتقال داده و سپس به توضیح موضوع اصلی بپردزایم.

درباره‌ی برند لگراند:

شرکت لگراند در لیموژ فرانسه واقع شده است. این شرکت در سطح جهانی بسیار شناخته شده می‌باشد و تولید کننده‌ی محصولات و تجهیزات الکتریکال و شبکه است. این شرکت توانست در سال 2011، 20 درصد بازار جهانی را در زمینه‌ی کلید و پریز به خود اختصاص دهد. برند لگراند موفق به کسب رتبه‌ی دوم در فروش کلید و پریز در کشور هند و موفق به کسب رتبه‌ی یک در فروش فیوز مینیاتوری و تابلوهای توزیع شد. در حال حاضر این شرکت همچنان با قدرت با هدف “فن‌ آوری های صرفه جویی در انرژی” و “توسعه پایدار” به کار خود می‌پردازد.

موسس این شرکت، آقای فردریک لگراند در سال 1860 میلادی کارگاهی را خریداری نمود که در آن به تولید ظروف چینی می‌پرداختند. در نهایت نام خود را بر آن نهاد و بعد از شراکت با شخصی به نام “جین مندات” به تولید تجهیزات کلید و پریز پرداخت و با گذشت زمان این شرکت تولیدات خود را گسترده تر نمود.

موارد ذکر شده به طور اختصار و صرفا جهت آشنایی افراد با این برند بود. اکنون در ادامه به موضوع اصلی مقاله می‌پردازیم.

کادر و حلقه چیست؟

کادر و حلقه وسیله‌ای است که برای نگهداری پریز یا کلید بر روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عبارتی شما برای نگهداری پریز یا کلید بر روی دیوار به یک کادر و حلقه نیازمند خواهید بود و بدون آن این کار برای شما امکان پذیر نمی‌باشد.

چند نوع کادر و حلقه وجود دارد؟

کادر و حلقه یا ساده و یا از نوع چنگک دار خواهد بود، اما سوال این است که این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

کادر و حلقه‌ی ساده:

کادر و حلقه اگر از نوع ساده باشد نیازی به چنگک نداشته و به واسطه‌ی پیچ و مهره نصب خواهد شد.

کادر و حلقه‌ی چنگک دار:

این نوع کادر و حلقه علاوه بر پیچ دارای چنگکی بوده ( حلقه چنگکی لگراند ) که به داخل لوله‌ی توکار قفل می‌شود و به نسبت نوع ساده‌ی آن از استحکامت بیشتری برخوردار است.

کادر و حلقه,کادر و حلقه دیپلمات,کادر و حلقه موزاییک,

انواع کادر و حلقه‌ی لگراند:

کادر و حلقه‌ی لگراند به دو دسته‌ی زیر تقسیم می‌شود. از جمله:

  • کادر و حلقه دیپلمات
  • کادر و حلقه موزاییک

جنس حلقه دیپلمات از فلز می‌باشد، اما حلقه‌ موزاییک، علاوه بر جنس فلزی از جنس پلاستیکی نیز برخوردار است.

جنس کادر دیپلمات و موزاییک نیز از PVC می‌باشد.

خرید کادر و حلقه:

شرکت فنی و مهندسی کارنو که در زمانهای گذشته نماینده‌ی شرکت لگراند و البرز بوده است در حال حاضر تمامی تجهیزات پسیو شبکه از جمله: ترانک، داکت، متعلقات ترانک، کادر موزاییک لگراند، کلید، پریز برق و غیره را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

شما نیزمی‌توانید جهت دریافت توضیحات کاملتر و خرید کادر و حلقه از برند لگراند یا البرز با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.