چرا فیبر نوری برای رایانش ابری ایده آل است؟

فیبر نوری یک راه حل ایده آل برای مشاغلی‌ست که برای عملیات روزانه خود به رایانش ابری متکی هستند. شرکت‌ها و افراد بیشتری نسبت به هر زمان دیگری به سمت فناوری رایانش ابری حرکت می‌کنند و بسیاری از کسب ‌و کارها به طور خاص از محاسبات ابری استفاده می‌کنند. انجام این کار می‌تواند کارایی بزرگی داشته باشد و به متمرکز کردن سیستم‌ها کمک کند تا کارمندان بتوانند بهتر به اطلاعات مربوط به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که از بهترین فناوری در بخش سخت افزاری استفاده کنید تا مطمئن شوید که واقعاً بیشترین بهره را از رایانش ابری می‌برید. فیبر نوری یک گزینه عالی برای رایانش ابری‌ست و می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا گردش کار خود را به روش‌های جدید و قدرتمند ساده کنند.

 

مزایای فیبر نوری در شبکه‌های ابری چیست؟

با استفاده از شبکه‌های فیبر نوری می‌توان به اینترنت پرسرعت دست یافت. بنابراین، یک شبکه فیبر نوری به دسترسی سریع‌تر و بدون وقفه به داده‌ها از ابر کمک می‌کند. همچنین کابل‌های فیبر نوری از پهنای باند بالایی پشتیبانی می‌کنند که امکان انتقال داده‌های حجیم مانند فایل‌های ویدیویی و اسناد انبوه را فراهم می‌کند.

فیبر نوری ضد آب

چرا فیبر نوری بهترین انتخاب برای شبکه است؟

فیبر نوری برای انتقال داده‌ها به جای برق به نور متکی‌ست، که اتصالات اینترنتی بسیار سریع‌تری را تسهیل می‌کند و می‌توانند پهنای باند بالاتری را مدیریت کنند. طبق گفته FCC، ارائه دهندگان فیبر به طور مداوم 117٪ از سرعت تبلیغ شده را حتی در زمان اوج تقاضا ارائه می‌دهند.

همچنین به عنوان کابل‌های نوری یا کابل‌های فیبر نوری شناخته می‌شوند، سیگنال‌های داده را به شکل نور منتقل می‌کنند و صدها مایل به طور قابل توجهی سریع‌تر از کابل‌های برق سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قابل توجه‌ترین مزیت کابل فیبر نوری این است که عملکرد قابل توجهی را در مورد پهنای باند بهبود می‌بخشد. حجم داده‌ای که می‌تواند منتقل شود بسیار بیشتر از هر نوع ارتباط کابلی دیگری‌ست و قابل رقابت نیست.

سرعت‌های مناسب – پهنای باند بیشتر

برای دستیابی به همه آن اطلاعاتی که در فضای ابری نگهداری می‌شوند، نیاز به یک اتصال اینترنتی به اندازه کافی سریع است تا وقفه یا خرابی دوره‎ای اتفاق نیافتد. از آنجایی که فیبر نوری اطلاعات را با سرعت نور حرکت می‌دهد، راه‌حل‌های ابری را بسیار موثرتر می‌کند. کابل‌های فیبر نوری دارای ظرفیت پهنای باند بالایی هستند که نیازی به نگرانی در مورد بسته‌های عظیم داده‌ای که ممکن است از طریق محاسبات ابری در حال جابجایی هستند نباشید، آن را به یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری که تلاش‌های مشترک یا موقعیت‌های کاری از راه دور دارد، تبدیل می‌کند. افزایش پهنای باند در محیط محاسباتی امروزی امری قطعی‌ست. چرا پهنای باند مسی را محدود می‌کنید؟

 

حفاظت بهتر

در حالی که کسب‌ و کارهای بیشتری بیش از همیشه به رایانش ابری روی می‌آورند، نگرانی‌های بزرگ‌تری نیز در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت وجود دارد. ما در عصری زندگی می‌کنیم که به نظر می‌رسد به طور مرتب مسائلی در مورد نشت داده‌ها یا تلاش‌هایی برای هک کردن وجود دارد و این موضوع منطقی‌ست که صاحبان مشاغل نگران آن باشند. با این حال، فیبر نوری شبکه‌ای ایمن‌تری ایجاد می‌کند و در برخی موارد حتی به کسی نیاز دارد که به طور فیزیکی کابل‌ها را برای کشف اطلاعات شما در دست بگیرد. کابل‌های مسی سنتی زمانی که صحبت از محافظت از داده‌ها به میان می‌آید چندان ایمن نیستند، این موضوع برای هر کسی که به فناوری ابری علاقه‌مند است بسیار مهم است.

 

اهمیت دوام

در نهایت، آب و هوای سخت می‌تواند کابل‌های مسی سنتی را تحت تاثیر قرار دهد و دمای شدید حتی می‌تواند منجر به خرابی شود. در صورت بروز بلایای طبیعی، شرکت‌هایی که فیبر نوری دارند، به احتمال زیاد ارتباط خود را با مراکز داده ابری حفظ می‌کنند و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. البته هنوز هم گاهی از دوام فیبر نوری و اینکه چرا باید رایانه ابری استفاده کرد، صحبت می‌کنند.

فیبر نوری ضد آب

 

شرکت فراز شبکه کارنو

فروشگاه اینترنتی فراز شبکه کارنو البرز با مدیریت جناب آقای محمد خادمی راد، جهت ارائه محصولات لگراند فرانسه و البرز ایران، تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این فروشگاه با پشتوانه قوی مالی و تخصص کارشناسان فروش، توانسته است پل ارتباطی مستقیمی با سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های خصوصی و دیگر مراکز برقرار نماید. که دراین راستا با تلاش مدیران کارآمد شرکت، خدمات ارزنده بسیاری ارائه نموده است.

این شرکت در زمینه بازرگانی و فروش در راستای اهداف عالیه خود با همکاری شرکت‌های لگراند فرانسه و البرز ایران در زمینه معرفی و ارائه محصولات شبکه‌های کامپیوتری سعی در برآورده نمودن نیاز مشتریان و همکاران محترم نموده است.

 

درباره لگراند

دفتر مرکزی شرکت لگراند در کشور فرانسه واقع گردیده که دارای نمایندگان زیادی در بیش از 60 کشور دنیا می باشد. شرکت لگراند با استخدام 31000 نفر نیرو در سراسر دنیا مشغول فعالیت است.

شرکت لگراند فرانسه با رعایت کردن استانداردهای بین المللی از جمله بهترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه های کامپیوتری و الکتریکی در سطح دنیاست.

اگر سوالی دارید و به یکی از خدمات ما علاقه‌مند هستید؛ همین امروز با  شرکت فراز شبکه کارنو تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را مطالعه فرمایید.

شرکت لگراند استراتژی مشخصی برای فعالیت‌های خود در ایران داشته و سعی در ارائه قیمت محصولات متناسب با وضعیت بازار ایران را دارد، که متاسفانه با توجه به اینکه محصولات غیر اورجینال لگراند که از کشور چین با کیفیت‌ها و قیمت‌های متنوع وارد بازار ایران می‌گردد مساله خرید و شناسایی کالای اورجینال را برای خریداران مشکل کرده است که خریداران باید از شرکت‌های معتبر خرید محصولات لگراند را انجام دهند.

 

محصولات لگراند قابل ارائه در ایران

تجهیزات پسیو شبکه: ترانک لگراند- کابل شبکه لگراند- کیستون شبکه لگراند-کیستون تلفن لگراند -پریز برق لگراند- پچ پنل لگراند و پچ کورد لگراند- باکس روکار لگراند- جعبه تقسیم لگراند-پریز ها و کادر و حلقه موزاییک لگراند- کف کاذب طرح لگراند- فلور باکس لگراند …

راه‌های ارتباط با ما

تهران: خیابان جلال آل احمد

بین آرش مهر و پاتریس، پلاک 34، واحد 1

تلفن: 02188486300 , 02186111956

مشهد: میدان جانباز- برج‌های تجاری اداری پاژ، ساختمان اداری 2، طبقه دهم، واحد 1003

تلفن: 05137603760

امید است که از این مقاله لذت برده باشید. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و نظرات، انتقادات و سؤالات خود را در قسمت دیدگاه این محتوا با ما به اشتراک بگذارید.