خرید کابل شبکه اصفهان

خرید کابل شبکه اصفهان

اگر به دنبال کابل شبکه در اصفهان هستید، با ما در این مقاله همراه شوید. شرکت ما به فروش کابل شبکه (کابل شبکه لگراند) و تمامی تجهیزات شبکه در اصفهان می‌پردازد. همچنین شما می‌توانید علاوه بر خرید تجهیزات شبکه، اجرای شبکه‌ی خود را به ما بسپارید. شما برای خرید کابل شبکه اصفهان باید در ابتدا با انواع کابل شکه و کاربردهای آن آشنا شوید. بنابراین، تا انتها در این محتوا با ما همراه باشید.

کابل کشی شبکه:

کابل شبکه مانند رسانه‌ای عمل می‌کند که از طریق آن اطلاعات از یک دستگاه شبکه به دستگاه دیگر منتقل می‌شود. نوع کابل انتخاب شده برای یک شبکه بستگی به اندازه، توپولوژی و روش شبکه دارد. انواع مختلف کابل‌های شبکه به عنوان ستون فقرات زیرساخت شبکه عمل می‌کنند.

انتخاب نوع صحیح کابل کشی شبکه می‌تواند عملکردهای مختلف تجاری را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا مدیران شبکه‌های سازمانی از فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند. نوع کابل شبکه‌ی مورد استفاده در زیرساخت‌های شبکه، یکی از حیاتی ترین جنبه‌های شبکه در صنایع مختلف است.

انواع کابل شبکه:

همانطور که در قبل نیز اشاره نمودیم، شما باید با توجه به اندازه، توپولوژی و روش شبکه‌ی خود، کابل شبکه را انتخاب نمائید. در واقع کابل شبکه باید متناسب با هدف کاربری شما انتخاب شود. پس بهتر است قبل از خرید و صرف بودجه‌ی خود در ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم اقدام به خرید کابل شبکه در اصفهان یا سایر شهرستان‌ها نمائید.

اکنون در ادامه به معرفی چند نوع کابل شبکه می‌پردازیم.

خرید کابل STP در اصفهان,خرید کابل شبکه اصفهان,خرید کابل فیبر نوری در اصفهان,

کابل کواکسیال یا کابل هم‌ ‌محور:

کابل هم محور، یک هادی مسی واحد در وسط دارد. یک لایه‌ی پلاستیکی، عایقی را بین سپر فلزی بافته شده و هادی مرکزی فراهم می‌کند. سپر فلزی تداخل خارجی موتورها، چراغ‌های فلورسنت و سایر کامپیوترها را مسدود می‌کند.

کابل کواکسیال یا همان کابل هم محور، در برابر انسداد سیگنال بسیار مقاوم است، هرچند که نصب آن پیچیده می‌باشد. این می‌تواند طول کابل‌های بزرگ بین دستگاه‌های شبکه را نسبت به کابل جفت پیچ خورده کنترل نماید.

*نکته: دو نوع کابل کواکسیال وجود دارد. از جمله:

  • کابل کواکسیال نازک
  • و کابل کواکسیال ضخیم.

برای خرید کابل کواکسیال در اصفهان و سایر شهرستان‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کابل جفت پیچ خورده محافظ (STP):

STP نوع خاصی از سیم کشی تلفن مسی است که در تاسیسات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک سپر خارجی که به عنوان یک زمین عمل می‌کند به سیم‌های تلفن معمولی جفت پیچ خورده اضافه می‌شود. اگر می خواهید کابل را در منطقه‌ای با تداخل احتمالی و خطر جریان الکتریکی در UTP قرار دهید، جفت پیچ خورده محافظ ممکن است جواب دهد. کابل‌های محافظ نیز می‌توانند به گسترش فاصله بین کابل‌ها کمک کنند.

برای خرید کابل STP در اصفهان و سایر شهرستان‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کابل فیبر نوری:

کابل کشی فیبر نوری شامل یک هسته‌ی شیشه‌ای مرکزی است که توسط لایه‌های زیادی از مواد محافظ، احاطه شده است. این کابل، مشکل انسداد الکتریکی را با انتقال نور به جای سیگنال‌های الکترونیکی برطرف می‌کند. استفاده از این کابل برای جوهای خاصی که دارای مقدار زیادی تداخل الکتریکی هستند، مناسب می‌باشد. به دلیل مقاومت در برابر نور و رطوبت، این کابل برای اتصال شبکه‌های بین ساختمان‌ها کاملا استاندارد خواهد بود.

برای خرید کابل فیبر نوری در اصفهان و سایر شهرستان‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید کابل کواکسیال در اصفهان,خرید کابل STP در اصفهان,خرید کابل شبکه اصفهان,

سیم بهم تابیده بدون محافظ:

این مورد تحسین برانگیزترین نوع کابل شبکه در جهان است. کابل UTP هم برای تلفن معمولی و هم برای شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود.

طرح‌های مختلف سیم کشی برای UTP عبارتند از:

  • CAT1 که برای سیم تلفن استفاده می‌شود.
  • CAT2 که سرعت 4 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند و اغلب برای شبکه‌های زنگ نشانه استفاده می‌شود.
  • CAT3 و CAT4 که هر دو برای شبکه های Token Ring برای سرعت بیشتر شبکه استفاده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • سیم CAT5 که در حال حاضر با طرح‌های CAT5e جایگزین شده است که با ارائه‌ی ویژگی‌های متقابل پیشرفته، امکان پشتیبانی سرعت تا 1 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. این پرکاربردترین مشخصات کابل کشی شبکه در جهان است.
  • CAT6 که از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه برای طول تا 100 متر و 10 گیگابیت بر ثانیه تا 55 متر را پشتیبانی می‌کند. سازمان‌هایی که از کابل کشی CAT6 استفاده می‌کنند باید از یک تحلیلگر کابل تخصصی برای درخواست گزارش کامل آزمایش استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که دستورالعمل‌ها و استانداردهای CAT6 در طول نصب رعایت شده است.
  • CAT7 یک الگوی کابل مسی تازه است که می‌تواند از سرعت 10Gbps و طول تا 100 متر را پشتیبانی کند.

برای توسعه یک شبکه‌ی موفق در یک سازمان، درک انواع مختلف کابل و نحوه‌ی تأثیر آن‌ها بر سایر جنبه‌های یک شبکه بسیار مهم است.

در نهایت باید گفت که RJ45 و CAT 6 به عنوان گسترده ترین نوآوری در زمینه‌ی سازماندهی کابل کشی شناخته شده‌اند.

سخن آخر:

کار کابل کشی شبکه‌ی ما با همه‌ی قوانین، دستورالعمل‌ها و مدل‌ها موافقت می‌کند. این امر به این دلیل ضروری است که تأمین کنندگان متعددی از کابل های ضعیف و غیر استاندارد استفاده می‌کنند و از هنجارهای ملی پیروی نمی‌کنند. بنابراین، همین الان تلفن را برداشته و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمائید. از همراهی شما متشکریم. لطفا ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود آگاه ساخته و منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید.